zaterdag 29 september 2012

CAPTAINS BLOG 29.09.2012


Zaterdag 29 september 2012,
Nadat ik een week gevloerd ben geweest, door toedoen van een mug die ik Bert heb genoemd, was ik afgelopen maandag weer fit for duty. Tot op de dag van vandaag heb ik Bert niet kunnen terugvinden. Ik ben dan ook niet echt opzoek geweest omdat ik de prioriteit heb gelegd bij de lopende missie. Wel draag ik nu dag en nacht een beschermend pak dat ik genaaid heb van het muskietennet uit een van de leegstaande kamers van het safehouse. Verder heb ik aan beide enkels en polsen een citronellakaars getapet en heb mijn deodorant vervangen door OFF! Voorlopig zal ik mij dan ook even concentreren op preventie en niet op wraak. Enfin, er is weer ruim een week verstreken sinds mijn laatste update. Excuses hiervoor, er waren problemen met de uplink. Dus laat ik mij in dit blog op concentreren op de voortgang van de missies. Inderdaad je leest het goed missieS, met nadruk op de s. Naast project “ondergang” (de tunnel naar het vaste land), heb ik na een goed week rust ook de energie gevonden om project “Christoffel” op te starten. De tunnel vordert goed (op verzoek van agent EvB-75 van homebase een foto hieronder). De buren beginnen wel vragen te stellen. Schijnbaar begint het op te vallen dat we de grond uit de tunnel verdelen over de achtertuinen. Mijn cover als tuinman komt nu goed uit. Ik heb de buren verteld dat ik Robby’s lottery heb gewonnen en dat ik als dienst voor de buurt alle tuinen opnieuw bemest en dien ten gevolge ook meteen een beetje ophoog en een paar rustrieke rotsformaties aanleg. Zolang het gratis is worden hier verder geen vragen gesteld. Nu ik zodoende een beetje (onbedoeld) contact met de buren heb gelegd maken we er in de buurt het beste van. Dinsdagavond hebben we een kleine straatrace georganiseerd. Ik ben achtste geworden en heb er twee lekke banden aan over gehouden. Ik moest zo hard remmen om de basisschool aan het einde van de straat niet binnen te rijden zo dat het resterende profiel van mijn al niet te goede banden is blijven plakken aan de straat. Donderdag toen ik weg wilde rijde bij het hoofdkwartier waren beide voorbanden leeg. Mijn eerste gedachte was natuurlijk dat ik ontdekt was en dat dit een subtiele wijze was om me dat duidelijk te maken. Later herinnerde ik me de straatrace en de rem-actie pas. Maar goed we waren die avond ook enorm dronken, dan vergeet je wel eens iets. Ik geloof dat ik weer afdwaal. Sinds maandag ben ik ook begonnen met project Christoffel. Ik heb alle chollers (zwervers) van Westpunt gemobiliseerd om uit de bovenste helft van de christoffelberg een nieuw hoofkwartier te hakken. De zuidvleugel begint al aardig vorm te krijgen. Omdat de berg aan de oostkant ietwat vlak is gaan we vanaf maandag een cruiseschip het land oprollen en aansluiten op de oostvleugel.
Verder heeft Captain C  de rekruten opgedragen om te infiltreren in de lokale overheid zodat we via legale kanalen wapens op het eiland kunnen krijgen voor onze organisatie. Vooral de nieuw opgerichte partij voor openbare corruptie doet het erg goed in de peilingen. Morgen heb ik een vrije dag. Dan ga ik oefenen op palmbomen omsnoeien tot kerstboom bij het Avila Beach hotel. Want ik krijg al veel aanvragen binnen en ik heb het nog nooit gedaan.
Tot zover,
Captain Erikson













Vorderingen project ondergang 

















Vorderingen project Christoffel





Zuid Vleugel Christoffel








Geen opmerkingen:

Een reactie posten