zondag 16 september 2012

CAPTAINS BLOG 11.09.12


De problemen blijven zich opstapelen. Mijn beveiliging lijkt te zijn verzeild in een intern conflict. Het lijkt erop dat agent Bruno verliefd is op agent Tequila. Tequila wil er echter niks van weten. Ze bijt flink van zich af. Vannacht hebben ze flink lopen bekvechten, waardoor ze niet gemerkt hebben dat de hele tuin is volgelopen met krokodillen. Ten einde raad heb ik Mr. Bug, de lokale pest control  gebeld. Hij heeft op virtuoze wijze met  dioxinekippen de situatie weer enigszins onder controle gebracht. Mijn geplande cadeautje voor de buurt is hierdoor niet door kunnen gaan. Ik had Gordon en de L.A. voices geboekt om een tuinconcert te geven. Doordat de hele dag vrachtwagens af en aan reden om dooie krokodillen weg te voeren kon de tourbus van G and the Voices niet dicht bij genoeg parkeren. Jammer. Ik heb ze omgeboekt om een verrassingsconcert te geven in de bak van de Great Wall Pickup van captain C op de dag van de geboorte van diens zoon. Verder ben ik begonnen met het graven van tunnel naar het vaste land. Althans ik ben begonnen met het laten graven van een tunnel naar het vaste land. Ik heb 16 jonge dames van Campo Allegre ingehuurd om gehuld in overalls met tijgerpatroon eerst maar eens  2km recht omlaag te graven. (lees hakken) Ook heb ik me aangesloten bij de wandelclub van de sjoelvereniging van Brievengat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten