donderdag 6 september 2012

CAPTAINS BLOG 06.09.12

Sinds enige dagen ben ik nu uitgezonden op missie. Bij aankomst ben ik opgevangen door de lokale outpost coördinator, Captain C. Hij/zij heeft mij op zeer omslachtige wijze met veel detours naar de geheime locatie gebracht. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen denk ik dat we toch gevolgd zijn. Zoals gebruikelijk ben ik de eerste dagen in quarantaine geweest.  De beveiliging van mijn safehouse laat te wensen over. Agent Tequila en Bruno lijken hun scherpte in de loop der jaren verloren. Om de tijd te doden voor ik uit quarantaine mocht hebben we veel geknikkerd. Commander B (Codename Calimero) is op de hoogte van de situatie en heeft een stagiair opgeroepen om een opfristrainingsprogramma op te stellen voor de beveiliging. Gisteren heb ik na een voorzorgs-voertuig-swap, een eerste verkennende missie gedaan vermomd als tuinman. De noodzaak van mijn aanwezigheid is eens te meer bevestigd.

Vanmorgen is mijn vermoeden dat men op de hoogte is van mijn aanwezigheid bevestigd. Ik heb een cameravlieg onderschept met mijn emp-telefoon. Als de locale techengineer codename “airco” hier geen serienummer kan achterhalen zal Calimero het specimen meenemen naar Europa voor verder onderzoek. Voor nu ben ik extra voorzichtig en zal Tequila en Bruno belonen voor extra oplettendheid.
Deze video is om veiligheidsreden gekanteld en ingekort. (red.)

Captain Erikson

Geen opmerkingen:

Een reactie posten